witam serdecznie, moje pytania:
1.Czy po połączeniu 2 przedszkoli w Zespół należy nadać pracownikom nowe upoważnienia do przetwarzania danych, czy obowiązują te już im nadane? Czy pracownicy obsługi, którzy mają dostęp do danych typu osoby upoważnione do obioru dzieci mają mieć upoważnienia, czy wystarczy oświadczenie, że się zapoznali z ochroną danych, itp?
2. Czy nowy dyrektor odbiera/ogranicza uprawnienia poprzedniemu dyrektorowi (który teraz jest nauczycielem)? co z uprawnieniami (ich odbiorem) nadanymi przez UM? Tworzymy ewidencję tych odebranych uprawnień?
3. Czy do nadawania kodu alarmowego tworzymy jakieś odrębne procedury czy wystarczą upoważnienia? (wpisałam w polityce kto ma dostęp do kodu, ale nie wiem, czy to jest dobrze). W zaleceniach z audytu mamy: regulacje wewnętrzne uzupełnić o zasady udostępniania kodu uruchamiającego i odblokowującego system alarmowy.
pozdr., Kasia
|